Política de privacitat

INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES
Responsable del tractament de les seves dades: PLATAFORMA DE DISTRIBUCIÓN CÁRNICA, S.A.U. + info
Finalitat del tractament: Gestionar i atendre les sol·licituds d’informació i/o consultes que els usuaris d’aquest formulari contactar ens enviïn. + info
Legitimació del tractament: Consentiment del interessat en el moment d’enviar-nos el formulari emplenat amb les seves dades.
Destinataris de les seves dades: El personal i la direcció de l’empesa. No cedirem les seves dades a tercers, excepte obligació legal.
+ info
Drets que l’assisteixen: Te dret a accedir, rectificar i/o suprimir les seves dades, així com altres drets, com s’explica detalladament a la informació addicional. + info
Informació addicional: Poden consultar la informació addicional i detallada sobre el tractament de les seves dades, seguint el següent hipervincle. + info

INFORMACIÓ ADDICIONAL

1. Responsable del Tractament de les seves dades:

En compliment del Reglament (UE) 2016/679 General de Protecció de Dades, posem en el seu coneixement que el responsable del tractament de les seves dades es:

PLATAFORMA DE DISTRIBUCIÓN CÁRNICA, S.A.U
    NIF A-62.766.910
    Direcció postal: C/ Ebre no. 42 Terrassa
    Direcció electrònica: rgpd@plataformacarnica.com
    Telèfon: 93.745.28.00

2. Finalitat del Tractament de les seves dades: Gestionar i atendre les sol·licituds d’informació/consultes

PLATAFORMA DE DISTRIBUCIÓN CÁRNICA, S.A.U tractarà les seves dades amb la finalitat de:

• Gestionar i atendre les sol·licituds d’informació i/o consultes que els usuaris del formulari contactar de la web ens enviïn.
    • Gestionar l’enviament de la informació que ens sol·licitin i, en els casos que s’escaigui, facilitar-los ofertes dels productes i/o serveis de PLATAFORMA CÁRNICA dels que ens hagi manifestat el seu interès.
    PLATAFORMA CÁRNICA no prendrà decisions automatitzades en base al seu perfil.

3. Legitimació per al tractament de les dades: Per consentiment del interessat

La base legal per al tractament de les seves dades es la obtenció del consentiment del usuari del fitxer. Es per això que PLATAFORMA CÁRNICA sol·licita el seu consentiment per tractar les seves dades amb la finalitat anteriorment descrita de gestionar i atendre les consultes que ens plantegin, consentiment que ens serà prestat en cas i en el moment d’emplenar i enviar-nos el present formulari.

4. Període conservació de les dades

PLATAFORMA DE DISTRIBUCIÓN CÁRNICA, S.A.U conservarà les dades personals que ens hagi proporcionat, en tant en quan no ens sol·liciti la seva supressió.

5. Destinataris als que comunicarem les seves dades

Els destinataris de les seves dades seran el personal de l’empresa i l’Administrador de la companyia.

Les seves dades no es cediran a tercers, excepte quan existeixi una obligació legal.

6. Drets que l’assisteixen

Finalment, l’informem que, si ho desitja, pot exercir els drets que el RGPD 679/2016 reconeix a les persones interessades a accedir a les seves dades, a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes, a oposar-se al tractament de les seves dades en determinades circumstancies, a cancel·lar el tractament de les seves dades en determinades circumstancies, a sol·licitar la supressió de les seves dades quan, entre d’altres motius, les dades ja no siguin necessàries per a la finalitat per a la que es van recollir, a l’ oblit ,a la limitació del tractament i a la portabilitat de les dades, dirigint-se per escrit a rgpd@plataformacarnica.com amb copia del seu DNI.